سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جملات قصار و شنیدنی
وبلاگ ، منتخب جملات قصار ، شعر ، حرف دل است. 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

 ***اصلا قرار نیست که سرخم بیاورم ***

اصلاً قرار نیست که سرخم بیاورم

حالا که سهم من شدی کم بیاورم

دیشب تمام شهر ، تو را پرسه میزدم

تا روی زخمهای تو مرهم بیاورم

میخواستم که چشم تو را شاعری کنم

امّا نشد که شعر مجسم بیاورم

دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل

می شد تو را دوباره به شعرم بیاورم

یادت که هست گای قراری که هیچ وقت ...

می خواستم برای تو مریم بیاروم ؟

حتی قرار بود که من ابر باشم و

باران عاشقانه ی نم – نم بیاورم

کلّی قرار با تو ، ولی بی قرار ! من

اصلاً بعید نیست که ، کم هم بیاورم

اما همیشه ترسم از این است ، مردنم

باعث شود به زندگیت غم بیاورم !!

حوّای من تو باشی اگر ، قول میدهم

عمراً دوباره رو به جهنّم بیاورم !

خود را عوض کنم و برایت به هر طریق

از زیر سنگ هم شده ، آدم بیاورم !!

بگذار تا خلاصه کنم ، دوست دارمت !

یا باز هم ، بهانه ی محکم بیاورم !!

شعر : فریبا عباسی از مراغه


[ دوشنبه 94/6/23 ] [ 9:48 عصر ] [ داود خانبابایی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

مدیری آینده نگر و با برنامه هستم
موضوعات وب
آرشیو مطالب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 207972

تمزها



ساعت فلش



قالب وبلاگ

کد نمایش آب و هوا

کد نمایش آب و هوا


دیکشنری آنلاین

ابزار تماس با ما

قالب وبلاگ

dav9314@yahoo.com